Tuesday, November 1, 2011

Sweaters That I Like

A selection of sweaters that I would love to have,too bad they are so expensive. Hopefully, I will find some cute sweaters for this winter at some affordable prices in the stores.

Which one is your favorite?


Calypsostbarth.com-$269

Sweater





My-wardrobe.com-£195

Ymc sweater

Lagarconne.com-$288

Tom Scott sweater


Net-a-porter.com-$780

Isabel Marant sweater




Net-a-porter.com-£90

J Crew sweater





Lagarconne.com-$945

Doo Ri sweater


Lagarconne.com-$1,995

Sweater


Net-a-porter.com-$460

Thakoon Addition sweater


Theoutnet.com-$693

Halston



Gravitypope.com-$359

Cacharel sweater






10 comments:

  1. Toate sunt :x mi le imaginez deja fluffy si calduroase. Imi plac rau cele cu inimioara :D

    ReplyDelete
  2. asta imi place cel mai mult iarna ca pot sa port pulovere dragute...acestea sunt super dar au si scoruri pe masura:D


    beautyglitzzz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Imi plac toate, cel cu inimioare e foarte sweet. Cel de al doilea imi aminteste de unul pe care il avea mama mea. Era rosu cu "bube" negre, cred ca inca mai este pe undeva prin pod pe la bunica mea ahaha.. imi place blogul tau, te follow :)
    pupici
    diannetho.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. imi place cel gri inchis...bine, nu ma intelege gresit...le-as cumpara pe toate :))

    ReplyDelete
  5. I can just imagine snuggling up in each of these, they're all amazing!

    ReplyDelete
  6. primul si cel cu inimioare imi plac multtt

    ReplyDelete