Saturday, April 9, 2011

The Vampire Diaries New Posters


11 comments:

  1. ah, cu ce drag m-am uitat ieri la episodul ala care s-a lasat atat de mult asteptat;))

    ReplyDelete
  2. @maddailade:Me 2 :)
    @Andra T: A fost lunga asteptarea dar a meritat :)

    ReplyDelete
  3. Si eu sunt fan :x dar la cat de greu apar episoadele ma gandesc sa incep sa citesc cartile :D

    ReplyDelete
  4. @Ale♥:Am citit si eu primele 2 volume si mi-au placut.Merita citite.

    ReplyDelete
  5. :X am vazut ieri noul episod! e serialul meu favorit :X:X

    ReplyDelete
  6. one of my guilty pleasures! definitely one of my favorite shows right now!
    Costin M.

    ReplyDelete
  7. @ItsNOStress:Si al meu,iubesc ziua de vineri pentru ca apare un nou episod:)
    @Costin Moraru:Mine too :)

    ReplyDelete