Wednesday, April 6, 2011

Owl Ring

12 comments:

  1. sa-l porti sanatoasa..e foarte frumos..si eu as vrea un inel sau ceva cu bufnita..pupici

    ReplyDelete
  2. ziceai la un moment dat ca iti plac bufnitele :) tu cu bufnitele, eu cu mastile, hihi :)
    p.s. am pus un post acum, cred ca iti va placea f mult :P
    pupici

    ReplyDelete
  3. @yoana:Multumesc:* Ma gandesc de ceva vreme sa organizez un giveaway,o sa incerc sa includ in premiu si un accesoriu cu bufnita.
    @Rocs:Da,chiar imi plac:) Mi-a placut mult noua ta postare. Ai un catelus adorabil! te pup

    ReplyDelete
  4. :)) sper sa nu crezi ca am batut vreun apropo..am avut un inel cu bufnita asta vara si mi s-a rupt..am ramas cu bufnita in mana :)) barbati-miu rade cica am decapitat-o :)) pupici

    ReplyDelete
  5. @yoana:Nu,stai linistita. Incerc sa organizez un giveaway cu premii care sa fie pe placul cititoarelor mele!
    Imi pare rau pentru inelul tau:(
    Te pup

    ReplyDelete
  6. e superb.adoor accesoriile cu bufnite.

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos!Imi plac foarte mult bijuteriile cu bufnita.Sa il porti cu placere.:*

    ReplyDelete
  8. @MeMyself&Beauty: Multumesc:* Si eu le ador:)
    @Anka:Multumesc:*

    ReplyDelete