Saturday, April 9, 2011

Tag:3

Am vazut tagul acesta pe mai multe bloguri saptamana trecuta si m-am decis sa il preiau si eu.

3 culori preferate:
1.Albastru
2.Roz
3.Verde

3 melodii preferate:
1.Adele-Someone like you
2.Mariah Carey-Hero
3.Aerosmith-I don't want to miss a thing

3 piese vestimentare preferate:
1.Blugi
2.Sacou
3.Trench

3 materii preferate(liceu/facultate)
1.Engleza
2.Spaniola
3.Finante Publice

3 băuturi preferate:
1.Cola-Cola
2.Cappucino
3.Tequila

3 mâncăruri preferate:
1.Pizza
2.Pui
3.Cartofi prajiti

3 deserturi preferate:
1.Inghetata
2.Prajitura cu ciocolata
3.Salata de fructe

3 calităţi:
1.Fidela
2.Intelegatoare
3.Ambitioasa

3 defecte:
1.Incapatanata
2.Pesimista
3.Timida

3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni):
Sunt 4 dar nu dau nume :)

3 persoane pe care le urasti:
Nu urasc pe nimeni.

3 obiecte la care nu ai putea renunţa:
1.Telefon mobil
2.Calculator
3.Cercei

3 profesori pe care nu îi suporţi:
Profu de institutii de credit

3 profesori de gaşcă:
Profa de fizica din liceu

3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate:
Sunt mai multi :)

3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi:
1.Franta
2.Spania
3.SUA

3 dorinţe:
Daca le spun nu se mai indeplinesc.

3 lucruri cu care te lauzi:
Nu imi place sa ma laud

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci:
1.Sporturi extreme
2.Sa ma tund scurt
3.?

3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut:
1.Ca am avut incredere in cine nu trebuia
2.Ca nu mi-am spus punctul de vedere atunci cand trebuia
3.Ca am pierdut legatura cu o persoana importanta pentru mine.

Stiu ca majoritatea au facut deja tagul,eu o sa o numesc pe Rocs pentru ca din cate stiu nu l-a facut.

2 comments:

  1. Blogul meu cred ca e suparat pe tine, imi arata ca nu ai mai postat nimic de 4 zile :P
    Sper sa nu te superi daca fac tag-ul aici, as vrea sa nu fac alte articole pe blog care sa nu fie despre carti, asa cum am promis cand am inceput blogul :) Multumesc pt tag! :*

    3 culori preferate:
    gri
    negru
    galben

    3 melodii preferate:
    Guns n' Roses - Sweet Child of Mine
    Sonata Arctica - Mary Lou
    Manowar - Kings of Metal

    3 piese vestimentare preferate:
    rochii
    accesorii (pt mine sunt piese vestimentare :P)
    si... rochii din nou :))

    3 materii preferate
    LEC - limba engleza contemporana
    ILR - istoria literaturii romane
    Lingvistica (facultate toate)

    3 bauturi preferate
    Bacardi Breezer de pepene rosu
    Amaretto
    Cola (sunt in proces de renuntare...)

    3 mancaruri preferate
    orice cu fructe de mare sau ciuperci
    stufat de miel
    varza calita

    3 deserturi preferate
    greu, nu prea imi plac dulciurile si nici nu mananc desert, poate numai la restaurant

    3 calitati
    prietenoasa
    sincera (dar mi se spune mereu ca la mine e defect asta...)
    perfectionista (tot defect, se pare)

    3 defecte
    egoista
    lenesa
    orgolioasa

    3 persoane la care tin cel mai mult
    zic una doar - Muffin :)

    3 persoane pe care le urasti
    nu merita ura mea, cu atat mai putin mentiunea mea

    3 obiecte la care nu ai putea renunta
    farduri (stiu ca sunt mai multe obiecte acolo :P)
    telefon
    carti

    profesori + baieti = gata scoala :(

    3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
    Japonia
    Thailanda
    China din nou

    3 dorinte
    greu de facut selectia ca sa ajung la 3:))

    3 lucruri cu care ma laud
    la fel ca tine, nu obisnuiesc sa ma laud, dar nici nu ma pricep sa primesc laude. De fapt am 2 exceptii - ma laud cu Muffin, si stiu sa accept complimente, nu chiar laude, pentru unele outfituri :)

    3 lucruri pe care nu ai curaj sa le faci
    sa o iau de la 0 in alta tara
    sa pun punct treburilor si relatiilor inutile din viata mea
    sporturi extreme

    3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
    1 si 2 de la intrebarea anterioara
    ca nu am mers cu bursa in China un an

    Mersi pt tag si sper sa nu te superi ca l-am scris aici! Te pup!

    ReplyDelete
  2. Si eu mai patesc asa cu blogul,nu imi arata mereu noile postari,nu stiu de ce.
    Nu ma supar ca ai postat aici tagul.
    Ma bucur ca l-ai facut.
    Am uitat sa trec Bacardi la bauturi preferate.Si mie tot cel de pepene rosu imi place.:)
    Si eu incerc sa renunt la Cola,da nu prea pot.
    Te pup

    ReplyDelete