Saturday, June 4, 2011

Provocare

Am primit de la Ale♥ o provocare foarte draguta!

Primii paşi ai jocului sunt:

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.


Poza este facuta anul trecuta la gradina zoologica din Viena.

Apoi raspundeti la cateva intrebari:)

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai..

Ma cheama Andreea sunt din Bucuresti si am 23 de ani.

2. Ai porecle? Care?

Nu am.

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.

Melodie trista:Jessica Simpson-When you told me that you love me
Melodia perfecta:Colbie Caillat-Bubbly
Melodii care imi plac mult:
-Aerosmith-I don't want to miss a thing

-The Script- Breakeven
-Nicole Scherzinger feat 50 Cent-Right There

4. Ai un animal de casa ?

Din pacate nu am nici un animal de casa.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

The Fabulous Life

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

"A girl should be two things:classy and fabulous"-Coco Chanel

7. Desenul animat preferat din copilarie:

Winnie The Pooh

8. Iti place inghetata?

Da,cea de vanilie :D

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Imi place numele meu,nu l-as schimba.

10. Zi-mi un banc!

Un barbat si sotia lui stateau linistiti la televizor. La un moment dat, el o intreaba:
- Pun pariu ca nu poti sa-mi spui ceva care sa ma intristeze si sa ma bucure in acelasi timp!
- Dintre prietenii tai faci cel mai bine dragoste! a replicat ea.

Provoc mai departe pe:

1. Dariaa
2. IsNoStress
3. Stilistele
4.Anais

2 comments:

  1. Vanilie :X si eu sunt mare fan The Script :D bancul e tare, o sa-l tin minte si eu ca e scurt :))

    :*

    ReplyDelete