Tuesday, April 9, 2013

TAG: I ♥ Spring!

Hello girls! For today's post I have a cute spring tag that I've seen at Missglamorazzi.

Buna fetelor! Pentru astazi am pregatit un tag dragut, de primavara, pe care l-am vazut prima oara la Missglamorazzi. 

Let's start!/ Sa incepem!

  
1. Favorite spring nail polish?/ Oja preferata pentru primavara?

My favorite nail polish for spring is this beautiful shade of purple, from Flormar/  Oja mea preferata pentru primavara este aceasta nuanta superba de lila, de la Flormar, din colectia Pretty.


2. What is your must-have lip color this spring?/ Care e culoarea ta preferata pentru buze in aceasta primavara?

I don’t wear lipstick very often, I prefer lip balms. At the moment I am using these two lip balms from Nivea/ Nu obisnuiesc sa ma dau cu ruj foarte des, prefer balsamurile de buze.  Momentan le folosesc pe acestea doua de la Nivea.


3. Show us your favorite spring dress!/ Arata-ne rochia ta preferata pentru primavara!

  I don't wear dresses, so I'm going to show you my favorite blouse for this spring/  Nu prea port rochii, asa ca o sa va arat bluza mea preferata pentru aceasta primavara. Bluza este cumparata din Miniprix.

 
4. What's your favorite flower?/ Care este floarea ta preferata?

Tulips/ Lalelele

5. Favorite spring scarf/accessory?/ Care este esarfa ta/accesoriul tau preferat?


I have two favorite scarves, both are from H&M/ Am doua esarfa preferate, ambele sunt de la H&M.  


Favorite bag / Geanta preferata


6. What spring trend(s) are you most excited about this year? (Makeup, fashion or both!)/ Care este trendul tau preferat pentru aceasta  primavara? (machiaj, moda sau ambele).

My favorite fashion trends for this spring are: floral prints, lace details and clothes with stripes/In aceasta primavara sunt indragostita de hainele cu print floral, cele din dantela si de hainutele cu dungi.


Spring Trends


7. Favorite spring candle?/ Lumanarea ta preferata?

I don't have one/ Nu am o lumanare preferata.

8. Favorite body spray/perfume for spring?/ Parfumul/spray-ul de corp preferat. 

I have three favorite perfumes: Evidence from Yves Rocher, Lolita Lempicka, and 666 5th Avenue from Zara/ Am trei parfumuri preferate: Evidence de la Yves Rocher, Lolita Lempicka si 666 5th Avenue cumparat de la Zara.




9. What is spring like where you live?/ Cum este primvara acolo unde locuiesti?

Since spring started I don’t think that we had more than a week of spring temperatures.Unfortunately, I think that soon we will have just two seasons: winter and summer/ De cand a inceput primavara nu cred ca am avut parte de mai mult de o saptamana cu temperaturi de primavara. Din pacate, cred ca in curand vom avea doar doua anotimpuri: iarna si vara.


10. What's your favorite thing about spring?/ Ce iti place cel mai mult la anotimpul acesta? 

I love spring because we can get rid of our winter clothes and we can wear lovely blouses with blazers and jackets and with ballerina flats/ Iubesc primavara pentru ca scapam de hainele groase si putem purta bluzite subtiri pe care le putem asorta cu blazere, jachete si balerini.

The Little Things...

11. Are you a spring cleaner?/  Obisnuiti sa faceti curatia de primavara?

Not really/ Nu prea :)

12. Any plans for spring break or an upcoming vacation?  Ce planuri aveti pentru vacanta de primavara, aveti planificata vreo vacanta in perioada urmatoare?

I have planned a trip to Rome for this September, but I hope to visit Istanbul soon / Am planuit deja o vacanta la Roma, in luna septembrie, dar pana atunci imi doresc sa vizitez Istanbulul. 



I tag all of you and if you don't have a blog you can leave your answers in the comments section below. Dau tag-ul mai departe tuturor persoanelor care doresc sa il faca, daca nu detineti un blog imi puteti lasa raspunsurile voastre in rubrica de comentarii.


Kisses!

49 comments:

  1. aaa, maine imi iau si eu balsam de la nivea :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambele sunt bune, hidrateaza, dar cel de zmeura miroase minunat, este preferatul meu. Multumesc pentru vizita!

      Delete
  2. This is such a great tag! Also love tullips and lace is such a cute trend to wear right now.

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad that we have something in common. Maybe you will make this tag. Kisses

      Delete
  3. Foarte dragut tag-ul, am mai alfat cate ceva :). Imi plac tare mult lip balm-urile de la Nivea insa eu nu le-am vazut in magazine. De unde le-ai luat? :*

    www.101FashionStreet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te invit sa faci tag-ul, mi-ar face placere sa iti citesc raspunsurile! Le-am cumparat din Auchan. Te pup

      Delete
  4. Lovely pictures!!

    Baci Baci J&J

    http://couturetrend.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Great selection of items for spring :) I rarely wear dresses too, but I especially like the colourful blouse!


    Lily

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I love that colourful blouse! Kisses

      Delete
  6. great items!

    Hope you have time to visit my blog and maybe enter my chicnova.com giveaway! Thanks!
    Just Tututiny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I will check out your blog! Kisses

      Delete
  7. Frumoasa postare,plina de culoare si viata!:)
    Balsamurile de la Nivea imi plac si mie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Ma bucur ca ti-a placut aceasta postare! :*

      Delete
  8. Cred ca o sa-l preiau si eu :) pup

    ReplyDelete
  9. foarte interesant postul :)
    http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. dragut , o sa ma gandesc si eu la raspunsuri !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te hotarasti sa faci tagul, il voi citi cu mare placere! :*

      Delete
  11. si mie imi place foarte mult balsamul Nivea cu vanilie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place cel de vanilie dar daca ar trebui sa aleg intre cele doua, l-as alege pe cel de zmeura, are un miros minunat:)

      Delete
  12. i'll try it !

    http://saralookbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Imi plac hainutele tale cat despre primavara sper sa apuc sa scriu inainte sa treaca :) E frumos tagul!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!:* Abia astept sa il citesc la tine pe blog!

      Delete
  14. Oh, man this post is getting me really excited for warmer weather and SPRING!
    And I also don't wear lipstick, I much prefer lip balm!
    Best,
    Sapir
    thesapphirequeen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love lip balms! Thanks for the visit! Kisses

      Delete
  15. Beautiful and inspiring post! I particularly love your moodboards!! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com.es/2013/04/the-skirt.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I'm glad that you like this post! Kisses

      Delete
  16. Foarte dreaming aceasta postare.

    O gramada de inspiratie.

    ^_^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  17. Am fost si eu la Roma primavara trecuta, e un oras plin de farmec! Frumoasa bluzita ta! :):*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abia astept sa plec, acum imi doresc sa vina luna septembrie cat mai repede! Ma bucur ca iti place bluza! Te pup

      Delete
  18. Foarte frumos tag-ul, l-am tot vazut pe la bloguri si cred ca am sa ii acord si eu o sansa :)
    Foarte frumoasa nuanta ojei, mi-am luat si eu ceva asemanator, abia astept sa vad ce o sa iasa :)
    Balsamurile de la Nivea imi fac cu ochiul , dar deja am prea multe :(
    Si mie imi plac esarfele in aceasta perioada si ale tale sunt superbe


    Ai un blog foarte dragut pe care o sa il urmaresc cu drag de acuma inainte :) Si eu am un blog daca ai vrea poate sa treci si pe la mine

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  19. Ma bucur ca iti place tag-ul, daca te hotarasti sa il faci il voi citi cu mare placere.
    Iubesc nunata asta de lila, mi-as face unghiile asa toata vara.
    Ma bucur ca iti plac esarfele si balsamurile Nivea, il recomand pe cel de zmeura, este delicios.
    Iti multumesc pentru comentariu si pentru vizita!
    Te pup

    ReplyDelete
  20. Lovely post :) I love the nailpolish colour!!
    Ixx
    Limes&Smiles

    ReplyDelete
  21. La mine deja a venit vara, ar trebui sa fac tagul cu Vara. :)) Pare interesant, mi-au placur raspunsurile tale, il voi face si eu.:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce dragut ca la tine e vara! Abia astept sa citesc raspunsurile tale! Te pup

      Delete
  22. Nu am o rochie preferata, pentru unghii folosesc un verde smarald, parfumuri am mai multe, cred ca ma indragostesc de lady million, legat de primavara...imi place sa ma plimb pe strazi si sa simt parfumuri ( ale pomilor, ale oamenilor, gogoseriilor, etc) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar ma gandeam astazi ce culoare sa imi fac unghiile, mi-ai dat o ideea, o sa mi le fac verzi. Multumesc pentru vizita si pentru comentarii! :*

      Delete