Saturday, February 23, 2013

New In: Shoes For Spring

Besides my obsession for bags I've developed an obsession for ballet flats. Last year I've shown you in this two posts (here&here) these gorgeous and very affordable ballerina flats that I've found at Auchan. I've worn them like crazy last spring, they were really confortable and easy to match at any outfit.They are still in good shape and I think that I'm going to wear them a lot more this spring.

Pe langa obsesia mea pentru genti, in ultimul timp am facut o obsesie pentru balerini. Anul trecut, v-am aratat in aceste doua postari (aici&aici) acesti balerini pe care i-am cumparat din hipermarketul Auchan. I-am purtat foarte mult primavara trecuta, sunt extrem de confortabili si sunt foarte usor de asortat la orice tinuta. Inca se afla in stare buna si cred ca ii vor purta si primavara aceasta.

This week I went to Auchan to do some grocery shopping and I was extremly happy when I saw that they had more lovely ballet flats. You can find them in lots of beautiful colors: dark blue, green, mint, peach, red, black, orange, brown, royal blue with brown, green with yellow,blue with red, brown with pink, plus a lot more colors that I can't remember right now.

Saptamana aceasta am fost in Auchan pentru niste cumparaturi si am fost foarte bucuroasa cand am vazut ca au adus din nou balerini. Ii puteti gasi intr-o mare varietate de culori: albastru inchis, verde, albastru deschis, rosu, negru, portocaliu, maro, albastru inchis cu maro, verde cu galben, albastru cu rosu, maro cu roz, plus multe alte culori pe care nu mi le mai amintesc.



It was a hard decision, but I went home with this four pairs:
A fost o decizie grea dar intr-un final i-am ales pe acestia patru:

Brown with pink /Maro cu roz



Dark blue with red/ Albastru inchis cu rosu



Blue with brown /Albastru cu maro


Brown/ Maro


 Each pair was 6. / Fiecare pereche a costat 27 de lei. 

I can't wait to go again to Auchan to buy two more pairs: red and mint. 
Abia astept sa mai ajung prin Auchan ca sa-mi mai cumpar o pereche pe rosu si o pereche mint.

Which pair is your favorite?
Care pereche va place mai mult?

Kisses!


49 comments:

  1. mie imi plac primii :) sa-i porti cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie tot prima pereche imi place cel mai mul! Multumesc! :*

      Delete
  2. am avut si eu acelasi model dar pe negru.sunt foarte comozi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am si eu pe negru, i-am purtat primavara trecuta si am mers excelent in ei.

      Delete
  3. Foarte draguti! I-am vazut si eu, dar deocamdata nu mi-am luat nicio pereche :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu m-am putut abtine sa nu ii cumpar cand i-am vazut, sunt extrem de comozi iar pretul este foarte mic. Multumesc pentru vizita! :*

      Delete
  4. Aveau si la New Yorker ceva asemanator. Frumosi! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am mai fost la New Yorker de vro 2 saptamani, trebuie sa mai trec si pe acolo. Ma bucur ca iti plac! :*

      Delete
  5. Replies
    1. Sunt perechile mele preferate, ma atrage orice lucru maro :)

      Delete
  6. Am vazut si eu la fel in Carefour :D sunt faini toti, imi plac cel mai mult ultima pereche si cei cu roz. Acum mai lipseste doar sa vina primavara...:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiam ca se gasesc si in Carrefour, o sa merg sa ii caut. Multumesc pt info. Sa speram ca vine primavara cat mai curand. :*

      Delete
  7. Replies
    1. Ma bucur ca iti plac! Multumesc pentru vizita! :*

      Delete
  8. Toate sunt dragute, pe mint cred ca ar arata grozav, dar nu piele intoarsa/chiar si in imitatie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cei mint erau doar din imitatie piele. Ma bucur ca iti plac! :*

      Delete
  9. Ultima pereche e chiar super draguta. :D

    ReplyDelete
  10. Vai, ce frumosi sunt... :D daca citeam mai repede postarea ta cred ca dadeam si eu o fuga pana la Auchan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur gasesti si saptamana aceasta, cred ca abia i-au adus. Ma bucur ca iti plac! :*

      Delete
  11. Gorgeous!! I want the darkblue ones :)
    Ixx
    Limes&Smiles

    ReplyDelete
  12. hey , new follower ;)
    really pretty flats ;)
    follow back, if you like.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome and thank you! I will check out your blog! Kisses

      Delete
  13. Ultimii sunt cei mai draguti :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.ro

    ReplyDelete
  14. sunt asa draguti <3

    ReplyDelete
  15. foarte draguti! sa-i porti cu drag :*

    ReplyDelete
  16. wow ! deci nu imi vine sa cred ca doar atata au costat :| arata super bine toti :)

    pupici

    ReplyDelete
  17. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;)
    www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  18. cati papucei draguti, imi plac toti

    ReplyDelete
  19. oh sunt super cute toti ca unul, trebuie sa imi iau si eu loaferi, vine primavara :D

    ReplyDelete
  20. You made a deal there ;) I also need to buy a pair of flats for spring!
    If you want visit my blog! I'd be happu if you did MODEOGAMY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed, I made a great deal. I will visit your blog! Kisses

      Delete
  21. Thank you!I will check out your blog! Kisses

    ReplyDelete
  22. Sunt foarte draguti toti! Deja mi-am imaginat cateva tinute cu ei.Ai facut o achizitie grozava. Cred ca nu mai are rost sa merg sa verific avand in vedere ca a trecut ceva timp si mai ales ca port 36:(.
    Pupici Deea,
    http://thelovelydarlings.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca merita sa incerci, cred ca se mai gasesc, eu i-am mai vazut si acum o saptamana, si mai aveau numere mici. Pupici

      Delete
  23. Sunt superbi ! Toți îmi plac.

    ReplyDelete